pirmdiena, 2014. gada 24. marts

VEIKALS

Tad nu tā, šodien nāku klajā ar lieliem jaunumiem - "Ideju krellēm" tagad ir pašām savs maziņš internetveikaliņš! 

www.idejukrelles.lv



Ilgi lolots un beidzot izlolots!

Un ar veikala atvēršanu gribu mazāk šūt lietas pēc īpašiem pasūtījumiem, bet vairāk pievērsties jau gatavu lietu pārdošanai! Jo ar trīs pavisam maziem bērniem mājās ir diezgan sarežģīti plānot savu ikdienu - te viņi saslimst, te viņiem slikts garstāvoklis un es līdz šūšanai nemaz netieku. Tāpēc turpmāk gribu šūt un tamborēt tad, kad man tam ir laiks (bērni man to ļauj) un to, kam pašai tai brīdī ir vislielākā iedvesma!

Pagaidām veikaliņš patiešām ir maziņš, bet man ir pilna galva idejām, tāpēc lēnām, tik daudz, cik bērni ļaus, piepildīšu veikala plauktus ar jaunām, skaistām un interesantām lietām!

Ar šo ierakstu arī svinīgi paziņoju, ka esmu pieņēmusi to svarīgo lēmumu savā dzīvē un biroja darbam vismaz uz kādu laiku saku "atā"! 

Lai Jums veiksmīga iepirkšanās!

6 komentāri:

  1. MALACIS! Lai izdodas! Es ļoti labi saprotu to sajūtu, ka gribas tirgot to, ko sanāk pa brīvbrīžiem un savā gaumē saražot. Bet ar laiku personīgi man gluži pieņemami sāka likties arī izpildīt pasūtījumus, jo nereti tie ved pie jaunām idejām. :)
    No sirds - veiksmi, veiksmi, veiksmi!

    AtbildētDzēst
  2. Sirsnīgi sveicu un vēlu veiksmi! Lai tā lieta iet, un idejas neapsīkst! Tu iedvesmo arī mani, jo es jau labu laiku savā azotē perinu kaut ko līdzīgu:)

    AtbildētDzēst
  3. super, no sirds sveicu, un lai izdodas iecerētias :)))

    AtbildētDzēst
  4. Patīk! Prieks , ka proti sākt ar a un nonākt līdz tam z , vai kas Tur pēdējais no burtiem:) Apsveicu!

    AtbildētDzēst
  5. Paldies Jums visām par apsveikumiem un veiksmes vēlējumiem!

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...