otrdiena, 2014. gada 18. marts

Sniegpārsliņa cīruļputenī

Izmantojot laika apstākļus ārā aiz loga, pēdējo dienu lielo sniega putināšanu un faktu, ka viss ir balts, nolēmu ar lielu nokavēšanos atrādīt sniegpārsliņas svārkus!


Manai meitai Ziemassvētkos "skoliņā" bija uzdevums ietērpties sniegpārsliņas tērpā... Neteikšu, ka man kā mammai šī doma patika. Godīgi, katru reizi, kad kaut kur redzēju vai dzirdēju par zaķa, lāča, rūķa u.t.t tērpu, vienmēr nopriecājos, ka mani bērni neiet bērnu dārzā un attiecīgi mums visas šīs klapatas atkrīt... Bet laikam, ja gribās, lai bērni kaut mazliet socializējas, man, mammai, ir jābūt gatavai šūt tērpus!

Grūti man gāja ar sniegpārsliņas tērpu. Ne ar šūšanu, bet ar saņemšanos to šūt! Bet kad bija radusies ideja, tad jau pats šūšanas process bija prieks!
Lai sevi lieki nemocītu, nolēmu, ka šoreiz pietiks ar jauniem, skaistiem, baltiem, gaisīgiem svārkiem, bet visu pārējo (baltas zeķubikses + balts krekliņš) piekombinēsim no mājās jau esošajām lietām.



Par svārku ideju ņēmu Saulainos volānsvārciņus, tikai šoreiz šuvu tos garākus, vēl gaisīgākam efektam piešuvu katram volānam klāt tillu un, lai ziemas dienā būtu silti un patīkami, oderi šoreiz izvēlējos kokvilnas! Un sanāca patiesībā skaisti un grezni svārki! Un man bija pati skaistākā, pūkainākā un gaisīgākā sniegpārsliņa!
Bet pats galvenais - man kā praktiskai mammai vislielākais prieks par to, ka beigās piekombinējot citādas krāsas krekliņus un zeķubikses, svārki lieliski noderēja arī gan pašmāju Ziemassvētku svinēšanā, gan Jaunā gada svinībās, gan lieliski noder arī reizēm skraidot pa māju (kā šajās bildēs), kad manai mazajai dāmai gribās būt princesei...  vai varbūt sniegpārsliņai?


Kā Jums iet ar svētku tērpu (masku) šūšanu?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...