pirmdiena, 2014. gada 6. janvāris

2014

Svētki pagājuši. Ir sācies jauns gads. Bet es nezinu kā to iesākt šeit savā blogā.
Šogad negribu nekādus iepriekšējā gada kopsavilkumus, negribu nekādus jaunā gada plānus un apņemšanās. Šogad pēc ilgāka laika perioda manī nav ne mazākā rūgtuma par "neriktīgu" Ziemassvētku svinēšanu un Jaunā gada sagaidīšanu. Varbūt tāpēc, ka šogad svētkus svinējām bez savām mājām, bez savas gatavošanās, bez saviem plāniem un sapņiem... un es attiecīgi jau laicīgi sevi biju sagatavojusi, ka svētki nebūs tādi, kā man gribētos. Varbūt tāpēc tā pēcsvētku sajūta ir tik viegla, gaisīga un mierīga?

2014. gads sola dzīvē daudz pārmaiņas...
 - Mums beidzot vajadzētu ievākties savā (vēl līdz galam neizremontētajā) jaunajā dzīvoklī.
 - Tā kā trim bērniem strauji neseko ceturtais (vismaz pagaidām), tad pēc 4,5 gadu nepārtrauktas būšanas bērnu kopšanas atvaļinājumā būs beidzot jāpieņem lēmums atgriezties rutīnas biroja darbā vai iesākt kaut ko citu. Patiesībā lēmums jau sirdī ir pieņemts... man tikai vajag vēl uzkrāt mazliet drosmes, lai pateiktu to publiski.
 - Un vēl tāds sīkums - jāpieņem, ka pašas dzīves gadu skaitlī nomainās gadu desmits!

Un lai arī gaidāmie lēmumi un notikumi ir pietiekami nopietni, manī ir neizmērojami liels miers. Ceru, ka izdosies to saglabāt visu gadu!

Ar lielu mieru sirdī veco gadu pavadīju un jauno gadu sagaidīju šujot daudz skaistas bumbas! Par tām priecājos es un tās lai priecē arī Jūs!


Lai Jums visiem mierpilns un ļoti ļoti laimīgs šis 2014.gads!

1 komentārs:

  1. Man tieši tāpat bija ar svētkiem šoreiz. Ne īpaši svinējām, ne klāju galdu speciāli. Tā pa vienkāršo, neiespringstot un neko nedarot bija svētki. Tik vienīgi svētkos aktīvi darbojāmies, kino, observatorija, slidotava. Darījām beidzot to ko solījām bērniem un visi kopā. Un Ceru ka tāds arī būs šis jaunais gads. Kopā pavadīts aktīvi un pa mierīgo. Tāpēc blogs bija atstāts novātā, jo galīgi nebija radošā ziņā ko ielikt. Jā un es ar atsāku strādāšanu. Rudenī beidot saņēmos. Tad nu visu gada nogali tam arī vairāk laika veltīju.
    Veiksmīgi Tev ar atgriezties darba frontē, un lai mierīgs un veiksmīgs šis gads!

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...