otrdiena, 2013. gada 29. oktobris

Tamborēti zābaciņi mazuļiem!

Pēdējā laikā es daudz domāju par šo blogu. Par tām labajām lietām, ko šo trīs gadu laikā, kopš te rakstu, esmu uzšuvusi, uztamborējusi vai vienkārši uztaisījusi. Brīžiem man pašai patīk pāršķirstīt savu blogu un iedvemosties no tā jauniem, skaistiem darbiem! Un ir lietas, kas mani ir tik ļoti aizrāvušas, ka gribas tās radīt atkal un atkal un piedāvāt pie šādām lietām tikt arī citiem... Tā ir ar priecīgajiem priekšautiņiem, Montessori bumbām un tā noteikti arī ir ar šiem tamborētajiem zābaciņiem!


Tieši pirms gada, gatavojoties sava trešā bērniņa kristībām, uztamborēju es viņam skaistus, siltus, baltus zābaciņus. Tie lieliski kalpoja kristībās, bet vēl lieliskāk - visu nākamo ziemu, jo bija silti, ērti un ļoti ļoti skaisti!
Jau toreiz man ļoti iepatikās tādus tamborēt, tāpēc šogad rudenī atkal satamborēju zābaciņus. Un šoreiz ne tikai vienu pārīti, bet veselus septiņus! Vieni jau ir aizceļojuši kā dāvana vienam mazam radu puikam kristībās, bet visi pārējie ir nopērkami!


Zābaciņi ir tamborēti no ļoti siltas, mīkstas un patīkamas dzijas, kuras sastāvā ir 80% merīnvilna un 20% akrils. 
Visiem šiem konkrētajiem zābaciņiem pēdiņas garums ir ~10cm, kas nozīmē, ka tiem vajadzētu derēt mazuļiem apmēram līdz 6-7 mēnešiem!

Ja ir vēlēšanās pie šādiem zābaciņiem tikt, par vēlmēm un cenām rakstiet man uz e-pastu - idejukrelles@inbox.lv!

Ir iespējams uztamborēt lielākus vai mazākus, sarkanus, zilus, dzeltenus u.t.t. - atbilstoši Jūsu vēlmēm un vajadzībām!

Bet šie 6 zābaciņu pāri rudenīgās krāsās ir dabūjami uzreiz:

1. Pēlēkie


2. Brūnie


3. Dzeltenie


4. Zaļie


5. Dzeltenie ar pelēku zolīti un maliņu PĀRDOTI


6. Baltie ar brūnu zolīti un maliņu



Lai Jums un Jūsu mazuļiem siltas kājas rudenī!

2 komentāri:

  1. Burvīgi zābaciņi mazajām kājiņām! ;)

    AtbildētDzēst
  2. Supersmuki pilnīgi visi! Zaļie un dzeltenie mani favorīti, bet godīgi - visi, visi superkjūtīgi! :) Sagribējās Baby Nr.3 uzreiz :)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...