otrdiena, 2013. gada 23. aprīlis

Mūsu skaistā zaķu meitene

Šoreiz gribu uzrakstīt par to, ko vajadzēja parādīt jau sen! Mums mājās ir jauna, pavisam fantastiska un īpaša zaķu meitene!


Pirms vairāk kā divām nedēļām Laines rīkotājā 4.blogballē es tiku pie jauna Irēnas izlolota cimdu/zeķu zvēra! Šoreiz tā nebija nekāda dāvana, bet gan īsts barters!
Kad Irēna pirms kāda laiciņa atrakstīja, ka gribētu tikt pie kādas no manām Montessori bumbām, tad man nebija ilgi jādomā - sapratu, ka šī ir lieliska iespēja tikt pie kāda jauna cimdu/zeķu drauga! Man visi šie cimdu/zeķu zvēri patīk viens par otru vairāk, bet es labi saprotu, ka pati diez vai kādreiz saņemšos tādu uzšūt... Tāpēc prieks par šo maiņu ir vēl lielāks! Turklāt man pat nav ne mazākās nojausmas - šis zaķis ir šūts no cimdiem vai zeķēm?

Šis zaķis nav pirmais Irēnas veidotais cimdu/zeķu zvērs mūsmājās. Zaķi jaunajās mājās jau gaidīja sarkans cimdu sunītis, ko vairāk kā pirms gada vinnējām Irēnas rīkotajā loterijā!

Nu nevaru nepalielīties par mūsu skaisto zaķu meiteni! Vērojiet bildes!

Un Irēnai vissirsnīgākais PALDIES!






Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...