otrdiena, 2011. gada 8. novembris

Matu lentas

Pirms kāda laiciņa man draudzene palūdza uzšūt savai meitiņai matu lentas un es aizrāvos un uzšuvu veselas septiņas!



Te nu bija iespēja izmēģināt dažādu puķu veidošanu no Ilzes Sausiņas grāmatas "Dekoratīvi auduma ziedi"! Vispirms izmēģināju taisīt "Dālijas"!
Pavisam vienkāršu:


Pēc tam jau dubultlielu:


Tad tādu pašu sarkani pumpainu:


Vienmēr tajā grāmatā noskatījos uz "jūgendstila ziediem" un, protams, ka izmēģināju arī tos!


Un ļāvos arī fantāzijai un improvizācijai:


Te vismaz viena lenta ārpus sarkani/rozā krāsu gammas :)


Un auduma pom-poms, kas rezultātā tik ļoti atgādināja man savas bērnības kuplās matu sprādzes :D


Nu tagad gan var pucēties kaut katru dienu!







10 comments:

  1. Mmm, cik foršas! Vai tava meitiņa arī nēsā tādas lentas? Nevaru saprast, vai ir vērts tērēt laiku un mēģināt ko līdzīgu radīt savai meitenei, jo mani novērojumi rāda, ka īsti nekas matos nepatīk.

    AtbildētDzēst
  2. pa smuko, mn tagad arī tādas vajag :D

    AtbildētDzēst
  3. Paldies!
    Plūmīte - Nē, mana meitiņa diemžēl tādas nenēsā :( Viņai nekas, kas ir matos, nepatīk... Tāpēc ar matu lentām apšuju draudzeņu meitas, kurām tieši pretēji pat ļoti patīk tādas nēsāt!

    AtbildētDzēst
  4. Hmm, varbūt vēl mums tās meitenes par mazu un vēlāk iepatiksies! Es tā vismaz sevi mierinu :)

    AtbildētDzēst
  5. Riktīgi smukas!
    Paklau, kā Tu zināji, cik garu to lentu šūt? Cik garu audumu un cik garu gumiju ņēmi?
    Domāju, varētu pašūt savām mazajām radu meitiņām. Viņām gan tik 1 gadiņš.

    AtbildētDzēst
  6. Īva - Paldies! Konkrēti visām šīm lentām es liku gumiju ~ 45cm (neizstieptā veidā) un šādas der gan manai divgadīgajai meitai, gan arī man pašai!!! Ja Tev vajag uz 1 gadiņu, tad droši vien jāņem kāds cm mazāk!
    Godīgi sakot, kad es pati šīs lentas šuvu, apskatījos iekš etsy.com kādus izmērus piedāvā tur esošie lentu pārdevēji ;)
    Lai veicas un lai mazajām radu meitiņām prieks :)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...