pirmdiena, 2011. gada 14. novembris

Ah, es laimīgā!

Jau pirms kāda laiciņa man laimējās vinnēt divās loterijās! Tas man bija pavisam liels pārsteigums, jo pirms tam es patiesi nekad neko nebiju laimējusi! Un re ku – divas reizes pēc kārtas :)



Pirmā dāvana, ko es laimēju bija tik ļoti skaisti rožainā mapīte no Ineses! Paldies Tev, Inese, par tik skaisto un tik smalki izcakoto dāvanu! Es apbrīnoju Tavu pacietību :) Un mapīte tik skaisti noderēs kā vieta, kur beidzot vienkopus salasīt visus savus rokdarbu aprakstus! Paldies!



Bet otrā dāvana bija apburošais sarkanais cimdu sunītis no Irēnas! Paldies arī Tev, Irēna, par burvīgo dāvanu! Man vienmēr bija gribējies iegūt savā īpašumā kādu no cimdiem veidotu zvēriņu! Bet diemžēl šī dāvana jau īsti nesanāca man... Mana princese, kad piektdien to ieraudzīja, visu dienu neizlaida ārā no rokām un tagad viņš pie mums mājās tiek rūpīgi auklēts, barots, ieaijāts miegā, aprūpēts un mīlēts! Paldies!


Paldies par tik burvīgām dāvanām!




*Some time ago I was lucky and I won in two giveaways! That was a really big surprise for me, because I had never won any giveaway before! And now – two times in a row!
The first present was the beautiful file folder with roses from Inese! I say „thank you” to Inese for the so beautiful and so perfect present! I admire her patience! And the file folder now will be the perfect place for my handicraft tutorials! Thank You!
But the second present was the charming red doggy from Irena! I say „thank you” to Irena as well for the adorable present! I always have wanted to get a toy made from glove! But unfortunately this wasn’t a present for me... My little princess when saw it on Friday, all day long was keeping the toy in her hands and now at home she properly takes care, feeds, lulls to sleep and loves the toy! Thank You!

3 komentāri:

  1. Cik pazīstams stāsts...Arī es pirms kāda laika tiku pie Irēnas radīta zvēriņa un arī manējam ātri vien uzradās cits saimnieks :D
    Tajos zeķu - cimdu zvēros ir kāds īpašs šarms, ka tie tik ļoti patīk mazajiem :)

    AtbildētDzēst
  2. man prieks, ka viņi visi nonāk īstajās rociņās!!:):)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...