pirmdiena, 2011. gada 5. septembris

Ielūgumi/*Invitation cards


Manai mīļajai meitiņai šodien paliek tieši 2 gadiņi! Laiks ir aizskrējis vēja spārniem... šķiet ka vēl tikko viņa bija manā puncī, bet nu jau 2 gadi... Liela meitene, kurai visu tik ļoti gribās darīt pašai :) Vārds „pati” mums tagad ir pats pats mīļākais vārds!


Šo lielo jubileju mēs šogad nosvinējām jau ātrāk, proti, sestdien, kad jubilāre ar trīs draudzenēm un vienu draugu varēja visu dienu pēc sirds patikas izlēkāties piepūšamā atrakcijā un izpūst gaisā miljons ziepju burbuļus! Un visus viesus mēs uzaicinājām oficiāli – ar mammas paštaisītiem ielūgumiem, jubilāres parakstītiem un nosūtītiem pa pastu :)


Tad nu šodien parādīšu jums ielūgumus – apšūtus ar audumu un dažādām puķēm!

    

Bet par Dzimšanas dienu runājot, noteikti sekos vēl bildes ar dekorācijām un līdz zemei garo princešu Dzimšanas dienas kleitu ;)
Uz drīzu atkal redzēšanos!

*My sweet girl turns two today! Time has run so quickly... already 2 years... Big girl, who likes to do everything on her own!
This birthday we celebrated already on Saturday when our little lady with her friends could jump in bouncy castle all day long and blow a million soap-bubbles! And all guests we invited officially – mama made invitation cards, little lady signed them and sent them by post :)
So today I show you invitation cards – sewed with fabric and different flowers!
But a little more about birthday – later I will definitely show you decorations and long princess Birthday dress ;) See you later!
 



5 komentāri:

  1. Sirsnīgi sveicieni meitiņai un māmiņai Dzimšanas dienā! :) Ielūgumi ir burvīgi.

    AtbildētDzēst
  2. Cik jauki!Sveicieni meitiņai un mammītei pagājušajā jubilejā!Jā,Lauriņ,laiks tiešām skrien ātri.Un reizēm tik ļoti gribētos dzīves skrējienam mazliet piespiest bremzi!;)
    Ielūgumi ļoti interesanti un neredzēti oriģināli!!!

    AtbildētDzēst
  3. Ideja kolosāla! Būs jāaizņemas nākamā gada sākumā!:)

    AtbildētDzēst
  4. Mans vārds ir Monica Oviedo. Es gandrīz pazaudēju savu dzīvi, jo esmu atstājis mani un pametu zvanus. Viņš teica, ka vairs neticāties man, es centos viņu pārliecināt, bet viņš man neticēs, kamēr mums nebūs cīņas un sadalīsies 8 mēnešus, pēc tam es sapratīšu, ka es nevaru dzīvot bez viņa mīlestības dēļ, kas viņam ir. Es mēģināju visu iespējamo, lai viņu atgrieztu, bet nedarbojos par mani, daži nepatiesi burvju riteņi mani scammed un aizgāja ar manu naudu, kamēr es nāca pāri šim cilvēkam sauc (Dr Bello Lucky), viņš nodarīja pareizrakstības uz mani un redzi manu ex Atgriezās pēc trim dienām, lūdzot mani piedošanu, es biju tik pārsteigts, ka joprojām pastāv eksluzīvsargs, piemēram, kabaka. Ja kādam šeit ir vajadzīga palīdzība, sazinieties ar (draudzene Bello Lucky), izmantojot viņa e-pastu: ADEYEMIBELLO1990 @ GMAIL. COM VAI KAS PAPILDINĀT viņam uz +2348107996445

    AtbildētDzēst
  5. Mans vārds ir Monica Oviedo. Es gandrīz pazaudēju savu dzīvi, jo esmu atstājis mani un pametu zvanus. Viņš teica, ka vairs neticāties man, es centos viņu pārliecināt, bet viņš man neticēs, kamēr mums nebūs cīņas un sadalīsies 8 mēnešus, pēc tam es sapratīšu, ka es nevaru dzīvot bez viņa mīlestības dēļ, kas viņam ir. Es mēģināju visu iespējamo, lai viņu atgrieztu, bet nedarbojos par mani, daži nepatiesi burvju riteņi mani scammed un aizgāja ar manu naudu, kamēr es nāca pāri šim cilvēkam sauc (Dr Bello Lucky), viņš nodarīja pareizrakstības uz mani un redzi manu ex Atgriezās pēc trim dienām, lūdzot mani piedošanu, es biju tik pārsteigts, ka joprojām pastāv eksluzīvsargs, piemēram, kabaka. Ja kādam šeit ir vajadzīga palīdzība, sazinieties ar (draudzene Bello Lucky), izmantojot viņa e-pastu: ADEYEMIBELLO1990 @ GMAIL. COM VAI KAS PAPILDINĀT viņam uz +2348107996445

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...