ceturtdiena, 2011. gada 1. septembris

1.Septembra bazilika pesto/* Basil pesto of 1st September


Jā, jā, es zinu, ka ar šo recepti nāku par vēlu... jo tas ir īstens vasaras ēdiens, bet es par to rakstu pirmajā rudens dienā... Bet! Es, piemēram, salasīju dārzā baziliku, sablenderēju to tikai ar olīveļļu un ieliku tādas mazas paciņas saldētavā! Un ziemā, kad ļoti ļoti sakārosies bazilika pesto, tad ņemšu ārā no saldētavas, pielikšu klāt pārējās sastāvdaļas un ziemas vidū svinēšu vasaru!



Tātad sastāvdaļas:
150ml olīveļļas
100 g zaļā bazilika
60g parmezāna tipa siera
60g ciedru, indijas vai valriekstu
1 ķiploka daiviņa

Es jau to daru pavisam vienkārši – visu salieku bļodā un sablenderēju! Un pesto gatavs!
Un jā, man vislabāk patīk taisīt maizītes ar tomātu, mozzarella sieru un šo gardo bazilika pesto!

Un, protams, vispuķainākie sveicieni jums visiem 1.septembrī!

*Yes, I know I’m coming too late with this recipe... because this is typical summer food, but I’m writing about it in the first day of autumn... But! For example, I collected basil in my garden, put with olive oil in food processor, reduced it to cream and put in refrigerator! And in winter I will add other ingredients and celebrate summer in the middle of winter by eating pesto!
Ingredients are:
150ml olive oil
100g green basil
60g Parma cheese
60g pine nuts, Indian nuts or walnuts
1 garlic clove

I do it easy – put all the ingredients in food processor and mix it to cream! And pesto is ready to serve!
Oh, yes, I like the best to make bread with tomato, mozzarella cheese and this delicious basil pesto!

1 komentārs:

  1. Vai tas bija tavs pesto, ko baudījām burziņā??? tas ņammīgais??? Man baziliks negaršo...bet kopš noprovēju to ņammu... par to vien domāju :) jau sāku apcerēt domu, ka nakošpavasar manā dārzā augs baziliks :)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...