ceturtdiena, 2011. gada 4. augusts

Mazās dāmas volānsvārki saulainai dienai / *Little lady’s ruffle skirt for sunshine day

Mana mazā dāma pēdējā laikā ir patiešām dāma ar lielo burtu! Pat ikdienā mēs valkājam tikai kleitas un svārkus, valkājam krelles un krāsojam nagus, acis un lūpas ar visu, kas pagadās pa rokai :) 
Un bikses mums vairs neder. Nemaz! Laikam māsa ir sadomājusi savas bikses sataupīt brālim, tas nekas, ka rozā :)



Tāpēc, lai papildinātu svārku kolekciju, vienu dienu ņēmu un uzšuvu tādus pavisam fiksos volānsvārkus mūsu mazajai lielajai dāmai! Šādus līdzīgus svārkus reiz biju noskatījusi interneta plašumos, tie nu nekādīgi neizkrita man no atmiņas, tāpēc pēc atmiņas un savas saprašanas ķēros pie darba! Šuvu es tos pēc tā paša principa kā šos svārkus, tikai piekabināju klāt vēl volānus. Kā pamata audumu izmantoju atlasa audumu, bet volāniem – dubultā salocītu mākslīgā zīda audumu no mājās esošajiem krājumiem! Starpcitu, šādus svārkus uzšūt var stundas laikā, jo tas ir tiiiiiik elementāri!





Nu re, un tagad saulainās dienās pa piemājas zālāju mums skraida pašiem sava maza princesīte ar pavisam pavisam kupliem svārciņiem :) Ai, kā viņai pašai patīk tas svārku kuplums un gaisīgums! Un smaids neizzūd no sejas ne tikai viņai pašai, bet arī visiem apkārt esošajiem līdzjutējiem :)

9 komentāri:

  1. fantastiski princesīgi, pufīgi un skaisti!!!
    Ja neiebilsti paturēšu šo svārku ideju arī savas princeses nākotnei :)))

    AtbildētDzēst
  2. Sievišķīgi un fifīgi bez gala. Ļoti skaisti! :)

    AtbildētDzēst
  3. Superīgi!Būs man ar jāmēģina savai princesei šādi uzšūt!

    AtbildētDzēst
  4. Citas te meitām šūs:) es gribētu pati sev:) ļoti skaisti!

    AtbildētDzēst
  5. Tiešām smuki bez gala! Tieši tas pufīgums un gaisīgums!

    AtbildētDzēst
  6. Es arī sev tādus gribētu - kā zemenes ar pienu! :)

    AtbildētDzēst
  7. Paldies! Paldies par tik fantastiskiem vārdiem, kas tik ļoti silda sirdi un mudina uz jauniem, skaistiem darbiem :) Starpcitu, pēc šo svārku uzšūšanas, arī man ir radusies doma, ka man pašai arī tādus vajag!!! Nu varbūt ne tik pufīgus un kuplus, bet kaut ko līdzīgu vajag!

    AtbildētDzēst
  8. Sveika. Skatos tavu blogu un domāju - manai princesei arī tādus svārkus vajag. :)
    Varbūt es varu palūgt, lai pastāsti, kā tādus uzšūt? (Esmu iesācēja un uzreiz paskatoties uz svārkiem, nevaru iedomātos, kā tādus var uzšūt).
    Būtu ļoti pateicīga, ja varētu uzrakstīt uz zanite6@inbox.lv, jo te droši vien aizmirsīšu paskatīties. :D
    Un gribās uzšūt arī - "svārki mazai meitenītei". Arī ļoti skaisti Tev padevušies. :)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...