sestdiena, 2011. gada 6. augusts

I’m going to write English

Sākot ar šodienu esmu nolēmusi savu blogu rakstīt divās valodās – latviešu un angļu!

*Starting with this day I am going to write my blog in two languages – Latvian and English!

Pēdējā laikā novēroju, ka bloga rakstīšana man sāk mazliet apnikt, pat vēl vairāk – garlaikot. Tāpēc, lai piešķirtu šim procesam asumu rakstīšu to turpmāk divās valodās, jo:
1.       Tā būs lieliska iespēja atsvaidzināt savas ierūsējušās angļu valodas zināšanas un
2.       Arī lasītājiem no citām tālām zemēm būs daudz interesantāk ielūkoties manā blogā, jo turpmāk varēs ne tikai aplūkot klusējošas bildes, bet arī izlasīt, kas man pašai par tām ir sakāms!

*In the past few weeks I have noticed that I get kind of bored writing my blog. So further to add something fresh to my blog writing I’m going to write it in two languages, because:
1.       This will be a great opportunity to refresh my rusty knowledge of English and
2.       Also for international readers it will be more fun to stop by, because further it will be possible not only to watch silent pictures, but as well to read what I can tell about them!

Es ļoti labi saprotu, ka tagad bloga rakstīšanai būs jāatvēl ne tikai divreiz, bet pat trīsreiz ilgāks laiks, bet es domāju, ka tas ir tā vērts!

*I understand very well that now my blog writing will take me three times more, but I think that worth it!

Pagaidām angliski ir tikai vispārīgā informācija un šis raksts, bet es apsolu, ka savu iespēju robežās pārtulkošu arī visus iepriekšējos ierakstus!

*For the present I have in English only general information and this one post, but I promise all my previous entries in English are coming soon!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...