otrdiena, 2011. gada 23. augusts

Blogdraugu salidojums un piparmētras./*Blogfriend meeting and peppermint

Ah, es jau laikam esmu pēdējā, kas vēl neko nav ierakstījusi par fantastisko blogdraugu salidojumu pie Laines Zaubes mežiņā, vai ne??? Un, protams, ka es nevaru nepalielīties, ka ES ARĪ TUR BIJU!!!
Tagad nakts melnumā sēžu un klausos kā aiz loga pakšķ lietus, ar super siltajiem salidojumā puspabeigtajiem, bet tagad jau pabeigtajiem muklukiem kājās, priecājoties par tepat pie sienas atstutēto finier-puķ-plauktiņu un gremdējoties atmiņās par tiem smaidiem, par to enerģiju, par tām idejām, par to iedvesmu, ko tur ieguvu! Jo, kad vienuviet satiekas padsmit fantastiskas meitenes, tad sarunas neizsīkst pat līdz pus6 no rīta, galds vai lūzt no desmitiem pašceptām kūkām un kēksiem un pulkstens 2:00 pa nakti nav ne par tumšu, ne par vēlu, lai vārītu smaržīgas ziepes! Meitenes, jūs visas esat tik fantastiskas! Paldies par šo neaizmirstamo dienu!


Šodien man nebija drosmes ķerties klāt saviem rokdarbiem. Par rokdarbiem man bišķiņ tagad ir jāpadomā. Jāsaliek pa plauktiņiem jaunās idejas un iedvesmas, ko sasmēlos Zaubes mežiņā. Tāpēc šodien ierakos dārzā. Nu ne jau gluži līdz elkoņiem, jo mani nesagatavotu pārsteidza lietus, bet vismaz savācu piparmētras un baziliku ziemai. Tagad, kad ziemā dzeršu siltu piparmētru tēju, tad vienmēr varēšu atcerēties mūsu salidojumu, jo šķiet, ka tās piparmētras man būs uzlādētas ar salidojuma enerģiju!


Un jā, sveicieni takš jums arī no Cilvēka Mazuļa! Viņš ļoti ļoti smaida!

P.S. Tās piparmētras es bildēju šodien pati. Jūs mani iedvesmojāt nebaidīties no spoguļkameras :) Kā man sanāca?

*This weekend we had unforgettable blogfriend meeting by Laine in forest of Zaube! And I think I’m the last one who hasn’t made a blog entry about this wonderful day! And, of course, I want to crow about the fact that I also was there!
Now in the dark night I sit and listen how the rain falls down outside my window with my super warm mukluks on my legs, being glad about the new plywood-flower-shelf by my wall and remembering the smiles, the energy, the ideas, the inspiration I got there! Because, when fantastic girls meets in one place then talks don’t end even at 5.30 in the morning, table is overloaded with homemade cakes and at 2.00 o’clock in the night is not too dark or too late to boil soaps! This was an amazing day with amazing girls! Thank you!
Today I hadn’t enough courage to do my handicrafts. About handicrafts I have to think a little bit now. I have to organize my new ideas and inspirations. That’s why today I dig in the garden. Not too much, because the rain started, but at least I collected peppermints and basilica for the winter. Now when I will drink warm peppermint tee I always remember our meeting, because I think those peppermints are charged with the energy of the meeting!


8 komentāri:

  1. Cik mīļš blogieraksts! Tavas bildes ir kolosālas un skaic kā diena - ja tik vīrs tev ļauj, nebaidies bildēt! Un par Cilvēka Mazuļa smaidu - paldies! Smaids uzreiz pretī!
    Un tās pipar+mētras - mmm...
    p.s. - tu neesi pēdējā - es arī vēl tikai tapinu sajūtu rakstiņu :)

    AtbildētDzēst
  2. Man tāds prieks izlasīt vēl kādu rakstiņu par salidojumu pie Laines, jo pati diemžēl netiku, bet ļoti, ļoti jau gaidu, kad būs tāds nākamais :)
    Skaistas bildes ar piparmētrām. :)

    AtbildētDzēst
  3. Patiess mīļi!Un tāds prieks par Tavu cilvēkmazulīti:))Tāds foršumiņš!

    Un bildes -super!

    AtbildētDzēst
  4. apbrīnoju, kā jūs abi to pasākumu izturējāt - mazais ir vienkārši burvīgi smaidīgs un jāatzīst, ka dikti liels izaudzis (nez par kuru laiku, šķita, ka tik tikko tik ievēlās šai pasaulē)...
    Bildes ir ļoti skaistas :)

    AtbildētDzēst
  5. Ja vien ir ar ko bildēt jābildē:) un ja ir spoguļaparāts, tur nav ko baidīties:) Klik- klik.. kaut ar visām viņa piedāvātajām programmām.. jo piparmētkadri nudien labi:) !!!
    Un Cilvēka mazulis - nudien, jau pēc viņa "stāstītā" es spriežu, ka Tu esi ļooooti Harmõniska :) mācīties un mācīties:) arī No Tevis:)

    AtbildētDzēst
  6. Bildes tiešām brīnišķīgas ;)

    AtbildētDzēst
  7. Bildes ir labas! Un Cilvēkmazulītis ideāli apzinīgs un mīļš- ļauj arī mammai patusēt..

    AtbildētDzēst
  8. Raugoties bildes...sajutu piparmetru smaržu... LIELISKAS!!! Un Cilvēka mazulim :)))

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...