svētdiena, 2011. gada 28. augusts

Auksts mohito un pom-poms! / *Cold Mojito and Pom-Pom!


He, he :) Tieši ar to es šodien nodarbojos – dzēru aukstu mohito un taisīju daudz papīra ziedus jeb pom-pomus, jo manai meitai strauji tuvojas 2 gadu Dzimšanas diena! Un Dzimšanas dienu gribās svinēt ar lielu bērnu ballīti, tāpēc ienāca prātā sataisīt daudz papīra ziedus, ar ko izpušķot svinību telpu! Labi..., patiesību sakot, es vienkārši nevarēju izdomāt labāku laiku, kad iemēģināt roku pom-pomu veidošanā kā meitas Dzimšanas dienas ballīti! Nu nav jau gluži tā, ka ballīte tiek rīkota pom-pomu dēļ, bet tālu no tā arī nav :D


Es šos papīra ziedus veidoju no kreppapīra. Neņēmu vērā bieži atrodamo informāciju, ka šie ziedi ir jāveido no zīdpapīra, jo pirmkārt man nav ne mazākās nojausmas kur vispār Rīgā var nopirkt zīdpapīru un otrkārt, ja es arī to papīru atrastu, mani māc šaubas, vai viens pom-poms nesanāktu krietni par dārgu bērnu ballītei, kur tie visdrīzāk tiks saplēsti sīkās drumslās!?
Tā nu es iegādājos dažādu krāsu kreppapīrus un locīju puķes! Un rezultāts man patīk! Pat ļoti patīk! Un, protams, ka es neapstāšos pie trim puķēm... ir plāns tādas uztaisīt daaauuudz vairāk!

Lai izveidotu šādus ziedus, jums būs nepieciešams kreppapīrs, metāla stieplīte un šķēres. Un ideāla pamācība ir atrodama šeit!

Ah, jā! Un par to Mohito! Man tas ir kļuvis par šīsvasaras top dzērienu! Ja nu kas, tad sastāvdaļas ir šādas:
Piparmētras (nu kāda sauja)
Laims (man pietiek ar vienu)
Brūnais cukurs (kāda ēdamkarote)
Sasmalcināts ledus (daudz)
Sprite
Baltais rums (es bez šitā iztieku un attiecīgi dzeru lielisku bezalkoholisko kokteili :) )
Es katru reizi ar sastāvdaļām improvizēju, tāpēc nevaru nosaukt visu precīzi pa gramiem... bet slikts tas man vēl nekad nav sanācis :D Un jā, tikko iegūglējot par mohito kokteiļiem, secināju, ka vēl ir jāliek klāt mohito sīrups... kas tas tāds??? Es bez tāda lieliski iztieku!

*He, he :) Today I was drinking cold mojito and making lot of paper flowers or pom-poms, because my daughter is having her second birthday very soon! And we want to celebrate her birthday with a big party; therefore I decided to make paper flowers for decorating the room! Ok... honestly, I just couldn’t think of a better time when try to make pom-poms!
Those paper flowers I made from crepe paper. I know that normally they are made from tissue paper, but I don’t know where in Riga is possible to buy tissue paper and even if I could find it, I think it would be too expensive for children party!
 So I bought crepe paper in several different colors and started to make flowers! And I like them! A lot! And of course I am not going to stay with three flowers... I have a plan to make looooots of tem!
To make paper flowers like this you will need crepe paper, wire and scissors. And a tutorial you can find here!
Oh, yes! And Mojito! This is my favorite drink for this summer! Ingredients are:
Peppermint (a cup of your hand)
Lime (I take just one)
Brown sugar (one table spoon)
Granulated ice
Sprite
White rum (I don’t add it and accordingly I drink wonderful nonalcoholic cocktail :) )
Each time I improvise with the ingredients, therefore I can’t tell precise about them... but I have never made a bad mojito :D And yes, I just found in internet that normally you should add a mojito syrup as well.... What that is? I do without it excellent!

5 komentāri:

  1. Jā,man arī tie pomponiņi ļoti ļoti patīk!Kā tieši reiz iedomājos,ka no zīdpapīra tie sanāktu pārāk dārgi,tādēļ ar,ja reiz gatavošu,tad no kreppapīra!
    Kur lētāk iegādat kreppapīru?

    AtbildētDzēst
  2. Es esmu zīdpapīru pirkusi Tiimari, bet kādu laiku atpakaļ un, protams, ka ziedu cena sadārdzinātos stipri, ja tie būtu no zīdpapīra! :)
    Iekārdināji mani uz mohito! :)

    AtbildētDzēst
  3. feini pom-poņčiki :D
    Tai pamācībā man dikti iepatikās salvetīšu turētāja variācija - dikti feins arī tāds maziņš :)

    AtbildētDzēst
  4. Paldies!
    Inese, es kreppapīru pirku Freko. Tas gan bija Jelgavā, bet cik zinu, tad Rīgā arī tādiem veikaliem jābūt. Un cena man arī likās pieņemama - 0,39 Ls par rullīti!

    AtbildētDzēst
  5. Zīdpapīru var nopirkt arī Tiger :)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...