trešdiena, 2011. gada 6. jūlijs

Viņš un viņa / *He and she

Viņš un viņa. Viņam un viņai. Divi krāsaini čūskulēni diviem vēl pavisam maziem bēbīšiem! Čūskulēns, tas kurš „viņš”, mūsu pašu puikam, bet čūskulēns „viņa” – mūsu ģimenes pašai mazākajai draudzenei (pagaidām)!
Nu tādi man tie šoreiz sanāca:

Pavisam lunkani un čaukstoši!


Paslēpušies zālē!

Ar dažādiem bumbuļiem un knibuļiem!


  

 

Ai, cik ļoti man patīk plānot, domāt un šūt tādus sīkumus pašiem pašiem mazākajiem :)


4 komentāri:

  1. Ļoti skaisti un mīlīgi :)
    Man kāreizi jāsecina, ka nemaz šitādi nepadodas :(, it kā izplānot un izdomāt nav problēmu, bet realizēt tā arī neko nerealizēju, tik tālu netieku... a bērns ta jau izaudzis pa to laiku, kamēr es tik vēl briestu :))) Varbūt uz mazbērnu laiku kā reizi sabriedīšu :D

    P.S. Lūdzu, lūdzu, noņem vārdu pārbaudi no komentāriem...

    AtbildētDzēst
  2. Man prieks, ka čūsklēni izgājuši tautās! Lai silta vasariņa un radoša bez gala!

    AtbildētDzēst
  3. Feini rotaļu biedri mazuļiem! :))) Izskatās, ka lieli dabas mīļotāji:))))

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...