pirmdiena, 2011. gada 18. jūlijs

Tamborēta cepurīte / *Crocheted hat

Kad ārā ir tik saulains, silts un īsti vasarīgs laiks, tad prasās sava bērna galvu ietērpt kādā skaistā cepurē, lai pasargātu no pārkaršanas... Tā nu ar šādu domu jau pirms kāda laiciņa uztamborēju savai mīļmeitiņai baltu vasaras cepurīti!




Nekas sarežģīts, pavisam vienkārša tamborēšanas shēma, dažas stundas darba un cepurīte gatava! Un prieks, ka meitiņai prieks un ka cepure turas galvā ilgāk par 10 minūtēm :)


Papildināts 29.04.2013:
Tamborēšanas apraksts šai cepurītei ir atrodams šeit!

5 komentāri:

  1. un kur tad puķītes un citādas ciku-cakas mazai princesītei??? Šai vecumā jau vēl māmiņas var izvērsties uz nebēdu :D, pēc tam meitiņas pieprasa vienkāršību bez kruzuļiem...

    AtbildētDzēst
  2. he, he :D es tad laikam esmu vēl pati iestrēgusi tai vecumā, kad prasās vienkāršību bez kruzuļiem :)

    AtbildētDzēst
  3. Kaa tamboret sadu cepuriti? vajadzetu pamaciibu????:(

    AtbildētDzēst
  4. varbut ar tevi var sazinaties caur skaipy??? Mans skaips baibba23

    AtbildētDzēst
  5. Anonīms! Vislabāk atraksti man uz e-pastu (idejukrelles (at) inbox.lv) un es tev aizsūtīšu pretī aprakstu!

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...