ceturtdiena, 2011. gada 14. jūlijs

Pirmā vasaras kleita / *First summer dress



Nu tad beidzot pēc vairākiem piegājieniem un mēģinājumiem esmu tikusi pie pirmās pašas šūtās kleitas. Ideāla jau, protams, nav :) Bet kleita ir un man patīk!


Kad vairākas kleitas biju iesākusi šūt bez jebkādām piegrieztnēm un pamācībām, tīri tā pēc savām sajūtām un savas saprašanas, tad visas šīs reizes tomēr secināju, ka neko, pilnīgi neko, tomēr nesaprotu no kleitu šūšanas... Tāpēc reiz nolēmu, ka ir jānopērk dažas Burdas un iesākumā tomēr ir jāizmanto gan gatavas piegrieztnes, gan jāseko visiem norādījumiem un pamācībām. Un tā nu uztapa šī zili zaļi puķainā kleita, izvēloties pašu vienkāršāko kleitas modeli no jūnija Burdas!


Gāja kā nu gāja, šūšanas procesā izrādījās, ka manis izvēlētais audums nav tas piemērotākais šim kleitas modelim, bet nu rezultāts ir! Kleita ir! Un ikdienā tādu pat var uzvilkt :)



Neiztiku es arī bez savām korekcijām :) Pirmkārt kleitas oriģinālajam modelim ir paredzētas sasienamas lencītes uz abiem pleciem, man tas likās lieki un es uzšuvu vienu garāku lencīti, kuru sienu tikai uz viena pleca!



Otrkārt, man prasās ap vidukli tomēr mazu jostiņu... jo, lai arī cik moderns varbūt šāds kleitas modelis būtu, es tomēr viņā jūtos kā maisā :) bet ar mazu jostiņu ir daudz labāk! 


Un treškārt, es vēl izgudroju uzšūt tāda paša auduma matu lentu, lai interesantāk un jautrāk :)


3 komentāri:

  1. jā, es pie apģērbu šūšanas arī tomēr kādu nebūt piegrieztni par pamatu izmantoju un tad jau var ļaut vaļu korekcijām :))) - vasaras kleitiņas ir ļoti pateicīgs šuvums - nav jāmokās ar piedurknēm, oderēm, rāvējslēdzējiem u.c. briesmām :D

    AtbildētDzēst
  2. Burvīga fotosesija un burvīga kleitiņa! Tev ļoti piestāv, un matu lenta ir jauks papildinājums:)

    Man arī ne īpaši iet ar šūšanu bez piegrieztnēm. Kaut kādu pieturas punktu man tomēr vajag.

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...