sestdiena, 2011. gada 11. jūnijs

Dāvanu iesaiņojums pašu rokām / *Handmade gift wrapping paper

Brīžiem jau man pašai sāk šķist, ka es šauju pār strīpu... jo kopš esmu tā nopietnāk aizrāvusies ar rokdarbiem, visu, pilnīgi visu, gribās uztaisīt un izdarīt pašai... gan uzšūt kleitu, gan sarūpēt visiem dāvanas, gan uzmeistarot mājas saldējumu, gan uzrakt siltumnīcu un izaudzēt savus tomātus... Un, ja jau ir paštaisītas dāvanas, tad kā tās saiņos veikalā iegādātā saiņojamā papīrā???
Tā nu pirms kādiem svētkiem kopā ar meitu ķērāmies pie dāvanu kastīšu apgleznošanas. Nopirku es Baltijas papīrā labu, skaistu, baltu kartonu, pirkstiņkrāsas un sagriezu daudz un dažādus dārzeņu zīmodziņus (vegetable stamps) un pašās beigās šo apzīmēto kartonu uzticējām tētim salocīt dažāda izmēra dāvanu kastītēs! Par dārzeņu zīmodziņu metodi daudz un plaši neizplūdīšu, jo google ierakstot maģiskos vārdus „vegetable stamps” var atrast visvisādus brīnumus.
Mēs šoreiz izmantojām ķīnas kāposta interesanto tekstūru, citronu, sīpolu un no kartupeļa izveidojām koka lapiņu, sirsniņu un eglīti.


Jāsaka gan, ka papīru zīmogot beigās dabūju vien es pati, jo manai uz to brīdi 1,5 gadus vecajai meitai interese par šo nodarbi pazuda jau pēc pirmajām 10 minūtēm... bet toties ļoti iepatikās uz papīra atstāt gan savus roku, gan arī zeķu bikšu nospiedumus :)
Bet visā visumā pēcpusdiena mums abām izvērtās ļoti jautra, jo, protams, ka pie reizes apzīmējām arī virtuves grīdu, skapīšus un galda kājas :) Bet man ļoti patika un es pavisam droši zinu, ka kādā skaistā un saulainā vasaras dienā mēs šo nodarbi pilnīgi noteikti atkārtosim :)

1 komentārs:

  1. Arī 10 minūtes ir gana garas tādam mazam palīgam:)

    Pilnīgi tevi saprotu par to vēlmi visu darīt/taisīt pašai, bet dienā ir tikai 24 stundas:). Man reizēm iestājas panika, kad tomēr kaut kas jāpērk, jo nav bijis laika pašai izgatavot, bet tad sevi nomierinu ar domu, ka es tomēr cenšos - cik nu varu...

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...