otrdiena, 2011. gada 24. maijs

Autokrēsliņa brīnumainās pārvērtības / *Miracle changes for car seat

Tāds nu ir otrā bērna liktenis – daudzas lietas mantot no pirmā. Un viena no tām mantotajām lietām mūsu gadījumā ir auto krēsliņš.
Pašam krēsliņam nu pavisam nav nekādas vainas – tas ir labs, visām mūsu prasībām atbilstošs un lielā māsa to pat nebija paspējusi noķēpāt tā, ka nebūtu atmazgājams... tātad – vesels, tīrs un kārtīgs, tādēļ pilnīgi loģiski likās krēsliņam dot otro iespēju :)
BET! Tas melnais iekšējais auduma ieliktnītis nu galīgi man nepatika, jo bija ļoti ļoti sintētisks un bērns vasarā ļoti tajā svīda... tādēļ izdomāju pamēģināt pati uzšūt tādu pašu jaunu, bet no kokvilnas auduma, lai arī pavisam karstās vasaras dienās brauciens bērnam būtu komfortabls!

PIRMS                                                                  PĒC 

  
Nu pagaidām rezultāts man pašai patīk, pat ļoti :) jo krēsliņš ir kļuvis košāks un interesantāks un kāds ģimenes draugs pat neticēja, ka to šuvusi esmu es pati... tātad ir cerība, ka izskatās arī kvalitatīvs :)


Tagad tikai jāgaida kāda pavisam karsta vasaras diena, kas būs lielais pārbaudījums manam darbam, jo tikai tad redzēs, vai kokvilnas audums būs ko līdzējis pret lielo svīšanu... bet pagaidām spriežot pēc šīm ne tik ļoti karstajām pavasara dienām, šķiet, ka līdzējis būs gan :)


Mjā tikai ar nožēlu varu teikt – žēl, ka vēl pagājšvasar man nebija ideja ne par šūšanu, ne par šujmašīnu un ka ko tādu neuzšuvu arī lielajai meitai...

4 komentāri:

  1. Noteikti līdzēs:) Superīga ideja kā sintētisko ieliktni nomainīt ar kaut ko ādai tīkamāku! Man patīk tava auduma izvēle - varētu padomāt, ka tas ir oriģināls, jo ļoti labi sader kopā:)

    Es savai lielajai meitai pilnībā biju visu krēsla pārvalku nomainījusi, un tas bija tā vērts. Tagad jāsāk domāt, vai nevajag to pašu darīt ar jaunākās meitas autobenķi...

    AtbildētDzēst
  2. ļoti skaists - krēsliņš patiešām izskatās dzīvīgāks un priecīgāks. Lai labi braukājas :D

    AtbildētDzēst
  3. Paldies par tik jaukajiem vaŗdiem :) Man jau arī liekas, ka krēsliņš tagad ir daudz skaistāks un labāks :)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...