pirmdiena, 2011. gada 9. maijs

Auduma krelles / *Fabric necklace

Beidzot ir radušās pārdesmit minūtes brīva laika, ko atvēlēt jaunam ierakstam šeit!
Mjā, lai gan jaunais ģimenes loceklis ir riktīgs miera mika, tomēr starp abiem bērniem, pamperiem, netīrām drēbēm, ēšanām un barošanām, garām pastaigām pa āru un citiem mājas sīkumiem nu nesanāk man atrast brīvu brīdi, lai ierakstītu šeit ko biežāk un diemžēl arī lai pieķertos klāt kādam jaunam rokdarbam... bet nekas, pagaidām es vēl esmu optimisma pilna, ka pavisam pavisam drīz mūsmājās atkal dūks šujmašīna :)

Bet šoreiz gribu atrādīt, ko vēl paspēju paveikt pirms dzemdībām. Un šoreiz pārmaiņas pēc kaut ko, kas nebija domāts mazajam bēbītim, bet gan pašai priekš sevis – auduma krelles!



Vēl pēdējās dienās ar lielo punci bija jāiet uz lielu balli. Un tā kā jutos liela kā nīlzirgs, nolēmu sevi vismaz iepriecināt ar skaistām krellēm! No mājās esošajiem resursiem man sanāca lielbumbu krelles daļēji apvilktas ar audumu, daļēji aptamborētas un daļēji appērļotas! (Jā, starpcitu, iepriekš nebiju domājusi, ka bumbiņas appērļošana var būt tik sarežģīts un laikietilpīgs process... tā kā es to darīju pirmo reizi, man pagāja vesela diena, kamēr appērļoju vienu bumbiņu un principā arī ar rezultātu līdz galam neesmu apmierināta... tur laikam ir nepieciešama liela prakse un mežonīga pacietība!)



Bet principā pati par krellēm esmu ļoti priecīga! Man patīk :)


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...