otrdiena, 2011. gada 19. aprīlis

Tirgus / *Market

Šo sestdien beidzot BEIDZOT  saņēmāmies un ar ģimeni aizbraucām uz Kalnciema ielas tirdziņu! Vienmēr garām braucot noskatījos, cik tur izskatās jauki, arī parastās dienās, kad tirdziņa tur nav, skaisti atjaunotās koka mājas vienkārši dabiski lika galvu pagriezt savā virzienā un nopētīt katru sīkāko detaļu... bet kaut kā nekad nebija sanācis tur iebraukt un to visu izstaigāt ar kājām... Tad nu šoreiz sarīkojām speciālu braucienu uz šo skaisto koka māju kvartālu!
Un man patika! Man ļoti ļoti tur patika! Visi cilvēki bija tādi smaidīgi un atsaucīgi un tas manī radīja vēl lielāku vēlmi pašai darboties aizvien vairāk un labāk :) nu vismaz radošo enerģiju es tur sasmēlos ilgam laikam!





Bet lai brauciens nebūtu galīgi bezmērķīgs, nolēmām tirdziņa apmeklēju apvienot ar mazas dāvaniņas meklējumiem pavisam īpašam cilvēkam pavisam īpašā notikumā. Un klejojot starp pilni piekrautajiem rokdarbu galdiem un plauktiem, beigās mana sirds un domas apstājās pie šīs apgleznotās porcelāna krūzītes.




Un vēl nu galīgi nevarējām paiet garām šai mazajai, bet tik garšīgajai un arī veselīgajai smiltsērkšķu marmelādes burciņai :) Tā mūsmājās jau ir pārbaudīta vērtība!


 Nu patika man tā radošā enerģija, kas tur kūsāja un, ja vien būs iespēja un arī vajadzība, es tur noteikti atkal kādreiz iegriezīšos! Feini :)

6 komentāri:

  1. vai tas ir kāds regulārs pasākums - tas tirdziņš?

    AtbildētDzēst
  2. Paldies, ka padalījies:) Esmu daudz laba dzirdējusi par šo tirdziņu, bet pati neesmu bijusi. Kad būšu Latvijā, noteikti (beidzot:) aiziešu! Dikti patīk tā bilde ar šujmašīnu, kur tas puika ar nopietnu sejas izteiksmi uzpasē šujmašīnas motoru:)

    AtbildētDzēst
  3. Paldies, ka atgādināji par šiem tirdziņiem. Domāju par to apmeklēšanu jau ilgi (kopš tie notiek), bet nekādi nevaru no savas Juglas uz Pārdaugavu sataisīties. :c)
    Inese, jā, tirdziņi ir regulārs pasākums. Visbiežāk tie tiek pieskaņoti kādiem svētkiem. Esmu gan redzējusi tikai bildes un video, bet izskatās, ka tie ir ar īpašu auru un tur nav tas "tirgus" variants, kas diemžēl ir daudzos citos tirdziņos. Aktuālo informāciju vari skatīt www.kalnciemaiela.lv. Skatos, tur būs jauki Lieldienu pasākumi. :c)

    AtbildētDzēst
  4. Inese - Jā, tas tirdziņš ir tāds diezgan regulārs pasākums! Grafiku var atrast www.kalnciemaiela.lv :)

    Sarkanā Biete - Es arī biju tik daudz laba dzirdējusi, ka nolēmu - ir beidzot jāaiziet un pašai jāpārliecinās cik tad labi tur ir :) Un es biju pārsteigta :)

    AtbildētDzēst
  5. likiburtnica - jā, man tieši tas pats - tas nu nemaz nav mans rajons, tāpēc arī tik ilgi taisījos :)

    AtbildētDzēst
  6. nu feini, re ka nemaz nezināju par tādu pasākumu (palasīju info, izrādās jau pasen tie notiek...)
    Paldies, ka pastāstīji :)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...