piektdiena, 2011. gada 1. aprīlis

Biezpiena-cepumu kūka / *Cottage cheese-biscuit cake

Recepte jau ir veca kā mūžība un katram noteikti ir sava versija par tēmu biezpiena-cepumu kūka! Tāpēc arī gari neizplūdīšu sīkumos, bet ir tik feini, starp pēdējā laika visur aktuālajām šokolādes, marcipāna vai vēl sazin kādām brīnumkūkām, atcerēties par vecajām labajām vērtībām ar tik saldo bērnības garšu :)

Un tā kā man rit pēdējās dienas/nedēļas ar lielu punci, tad šobrīd sev neko neliedzu un gatavoju patiešām to, ko gribās! Jo zinu, ka pavisam pavisam drīz būs atkal jādomā par savu ēdienkarti, ka tik mazajam brīnumam nepūšas vēders, nemetās pumpas un vēl sazin kādi brīnumi... Un tā kā es vairāk esmu no tiem cilvēkiem, kas nevis „ēd lai dzīvotu”, bet drīzāk „dzīvo lai ēstu”, tad cenšos sevi lutināt :)


Manas biezpiena kūkas sastāvdaļas šoreiz bija tādas: klasiskie selgas cepumi, biezpiens, saldais krējums, marmelāde, žāvētas aprikozes, indijas rieksti, rīvēta citrona miziņa, pavisam nedaudz citrona sula un vēl mazāk cukurs! Un jā, cepumus es šoreiz mērcēju pienā, bet ļoti garšīgi tos ir pamērcēt konjakā! Konjaks man šoreiz mājās nebija, tāpēc izlīdzējos ar pienu.

3 komentāri:

  1. MMMMMMM, kaa man sagribeejaas shito kuuku...man taa vinja garsho.....zheel tik ka sastaavdaljas nav maajaas...

    AtbildētDzēst
  2. Vai ne? Šī ir viena vareni laba kūka un pats galvenais - tik vienkārši pagatavojama!

    AtbildētDzēst
  3. Super kuuka!!! taa sakaarojas taadu uztaisiit!! (lick) ;D
    Noteikti tuvakaja laikaa bus jaasagadaa sastavdaljas!! ;)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...