ceturtdiena, 2011. gada 31. marts

Re, kas man izaudzis! / *See, what I have grew!

Tomāti!

Pagājšnedēļ vienu dienu kļuvu par dārznieku un iesēju tomātus un vēl šādus tādus niekus!
Principā ar dārza darbiem es esmu uz „jūs” un šī vispār bija pirmā reize manā mūžā, kad vispār kaut ko sēju..., bet tā kā pagājšgad laukos tika uzbūvēta siltumnīca, tad nolēmu, ka ir jāmēģina un jāizaudzē pašiem savi tomāti! Un izdomāju ne tikai audzēt tomātus no jau izaudzētiem stādiem, bet arī izaudzēt pašus stādus!
Prieks jau, protams, ir neaprakstāms, ka man, absolūtai pilsētniecei, no tām mazajām sēkliņām ir arī kas izlīdis ārā no zemes :) Tad jau redzēs kā veiksies tālāk, bet pagaidām rezultāts man patīk! Vai tiešām vasarā varēšu ēst pašas izaudzētus un izauklētus tomātus??? Pagaidām vēl neticās... :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...