pirmdiena, 2011. gada 7. marts

Čūskulēns / *Snake

Jāsaka, ka šī nu gan bija ļoti spontāna ideja :) Bija jāiet raudzībās pie viena maza puisīša un kad sāku domāt par dāvanu, sapratu, ka pirmkārt galīgi negribu staigāt pa veikaliem un stundām ilgi meklēt piemērotu dāvanu un otrkārt pēdējā laikā veikalos atrodamās preces mani nu galīgi neuzrunā...
Tā nu radās ideja par kaut ko pašgatavotu! Ķēros klāt saviem audumu krājumiem un lēnām radās ideja par čūskulēna šūšanu! Šeit gan atkal man ir jāsaka lielais paldies Lainei no mammasrokas.blogspot.com par čūskulēna ideju un arī pamācību tā šūšanā :)
Nu un man sanāca šāds:



Es gan viņu sadalīju tādos posmos, starp katriem auduma gabaliņiem nošujot, jo gribējās, lai viņš ir tāds kustīgāks un vairāk lokāms...



Lai mazajiem pirkstiņiem būtu ko taustīt un varētu iepazīt pasauli, ir aptamborēta bumbiņa un mežģīne:



un dažādas lentītes:



un bumbiņas:



Sapildīju es viņu ar sinteponu un daudz čaukstošiem papīrīšiem, lai būtu, ko klausīties :)
Jāsaka gan, ka uztapa man viņš zibens tempā, jo par dāvanām es sāku domāt ļoti vēlu + vēl arī sapratu, ka nedrīkst apdalīt lielo brāli un arī viņam ir jāuzšuj dāvana :) bet par to kādu citu reizi!



Pirms dāvināšanas bija arī tāds neliels satraukums, kā tad bērniem patiks dāvanas un ko vecāki teiks, jo jāsaka jau godīgi – šī bija pirmā pašdarinātā dāvana, ko es saņēmos uzdāvināt kādam ārpus plašāka ģimenes loka! Un ziniet kas mani dara patiesi laimīgu? Nedēļu pēc tam saņemta vēstule no mammas, ka manis šūtais čūskulēns ir kļuvis par mazā bērna vismīļāko spēļmantiņu :)

2 komentāri:

  1. fantastiski jauks čūskulēns, tik mīlīgas krāsiņas, protams, ka bērniņam tāds patīk, kā savādāk!!! :)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...