pirmdiena, 2011. gada 14. februāris

Spēļu kubs / *Cube for games

Vai jūs zinājāt, ka mammasrokas.blogspot.com ir viens vareni labs blogs? Rakstot par kubu, man ir jāsāk ar šo blogu! Jo tieši šī bloga iespaidā es ne tikai uzšuvu kubu savai meitiņai, bet pat nopirku šujmašīnu!!!
Toreiz (2010.gada augustā), kad es nejauši atradu Laines rakstīto blogu, es šķiet pazudu tur uz kādu nedēļu noteikti! Es no rīta modos ar domām par mammasrokām un vakarā gāju gulēt ar domām par mammasrokām :) Tik ļoti mani pārsteidza, aizrāva un iedvesmoja tur redzētais! Paldies Tev, Laine!

Tā nu iedvesmota iegādājos pati savu šujmašīnu un uzreiz ķēros klāt kuba šūšanai! Jāsaka, ka kubs kā pirmais šūšanas projekts dzīvē (jo tie sīkumi, kas bija jāuzšuj skolā darbmācības stundās, neskaitās) bija ideāls, jo nācās ietrenēt roku ne tikai taisno vīļu šūšanā, bet varēju izmēģināt teju visas šujmašīnas funkcijas! Maliņas vajadzēja apstrādāt ar zigzagu, varēju iemēģināt roku aplikācijas uzšūšanā, vietām varēju izmēģināt dekoratīvos dūrienus, izmēģināju pogas piešūšanas funkciju un bija jāpalauza galva kā uzšūt apli! 
Nācās arī pārcilāt visas sen aizmirstās un it kā nederīgās drēbes, pāršķirot krelles un lentīšu kastes un domāt, saskaņot, fantazēt kāds tad varētu izskatīties mans kubs! Tas bija tik radošs un tik interesants darbiņš!
Kubs man sanāca par puķu tēmu! Mums ir pielīmējama puķe, rāvējslēdzējs, kur ietrenēt roku tā darbināšanā:

Trīs tamborētas puķītes, ko mācāmies ielikt kabatiņā:




Daudz bumbiņas uz striķīšiem, lai ir ko bīdīt, bija arī piepogājama puķe, bet tā kaut kur jau ir nozudusi!




Nu tāds izskatās mans pirmais šūšanas darbiņš – spēļu kubs manai mīļmeitiņai :)

2 komentāri:

  1. Pavasarīgs un meitenīgs rotaļu kubs! :))) :))))Izskatās, ka mazā par viņu ir sajūsmā - spriežot pēc darbīgajām rociņām! :)))

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...