otrdiena, 2010. gada 23. novembris

Zaļā jaka / *Green cardigan

Kaut kā ar to blogošanu man neiet... Pirmais un pēdējais ieraksts šai blogā bija tieši pirms 2 mēnešiem... pašai kauns, bet tam visam ir kāds mazs iemesls - zaļā jaka, kuras tapšanā bija vajadzīgs vairāk laika nekā es iepriekš biju domājusi :)
Stāsts par zaļo jaku patiesībā sākās ar pavisam citu jaku :) Tā gan nebija zaļa, bija tādi rozā/zaļi/brūni raiba, bet manā garderobes skapī dzīvojās ar nosaukumu "rozā jaka"! Bet vienā jaukā dienā man nezināmu iemeslu dēļ tai sanāca iejukt veļas mašīnā 60 grādu temperatūrā... lieki piebilst, ka man tā jaka vairs nederēja... tā nederēja pat manai 12 gadus vecajai māsīcai!
Tā nu kopš tās dienas mani nepameta doma, ka vajadzētu dabūt/radīt ko līdzīgu!
Uz veikalu es gāju pēc raibas dzijas, bet mājās es atgriezos ar šo vienkrāsaino koši zaļo Lapponia (50% vilna, 50% akrils) dziju, kas man uzreiz iekrita acīs :)
Un tad es ķēros pie adīšanas. Bet tā adīšana nu nemaz man tā raiti negāja... Šī zaļā jaka ir mans pirmais lielais adīšanas projekts kopš pamatskolas laikiem. Tagad adījusi biju tikai zeķes, šalles un citas pavisam vienkāršas un galvenais mazas lietas. Bet no džemperu/jaku adīšanas man bija iedzītas bailes jau no pamatskolas laikiem, kad mans skaistais džemperis, sašujot detaļas kopā, nu nemaz vairs neizskatījās skaists :) No tās detaļu sašūšanas kopā man vēl joprojām ir bail!!! Tāpēc zaļajai jakai meklēju adīšanas variantus, lai nekas nebūtu jāšuj kopā!
Sāku es ar variantu, kur jaku sāk adīt no viena piedurknes gala un beidz ar otru piedurknes galu. Un tikai tad, kad biju tikusi gandrīz līdz beigām (otram piedurknes galam), sapratu, ka tādu jaku es nevalkāšu. Likās pārāk vienkārša :) Un es visu savu darbu izārdīju ārā...
Labi, ka otrais mēģinājums bija tas īstais! Izvēlējos pamēģināt reglānu no augšas! Un liels bija mans pārsteigums, ka jaku adīt var būt tik vienkārši :) Nesaprotu, kāpēc skolā nemāca šādi adīt, jo ir tik feini, ka nekas nav jāšuj kopā, uzreiz ir redzams adījuma koptēls un jebkurā brīdī jaku ir iespējams piemērīt! Reglāns man nelika sevī vilties un tagad pat ir doma uzadīt vēl kādu jaku vai džemperi :)
Mana zaļā jaka ir bolero tipa jaka un piedurknes arī šoreiz izvēlējos 3/4 garas!

1 komentārs:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...